4 Şubat 2012 Cumartesi

Alınası bilet


Oyunu çok beğenmeme rağmen bir türlü yazmamışım bloğumda.Ebru Akel'in her halini çok beğeniyorum bana samimi geliyor ve tiyatro da da öyleydi.Ben tiyatroda ki oyunculuğunu da beğendim.

 Oyunun ikinci yarısına geçerken sahneye girişi yok muydu?hani derler ya sahne de  devleşti diye oynamadan girişiyle devleşti valla öyle güzel bir vücutla  devleşmez mi insan ben bile kıskanmadan hayranlıkla baktım kadına eşim napsın?...Şifon elbisesinde gözüm kalmadı diyemem :(


Feride çetin  ve füsün erbulak çok şekerdi.İkisi de muhteşemdi.Ekip olarak bence tamamdı.Hiçbirini yapmacık yada abartılı bulmadım Epeyce de güldüm izlerken.İzemenizi tavsiye ediyorum.Herkese iyi seyirler.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ebru akeli bende beğenirim güzel bulurum.:)
magendiea.blogspot.com

darkolivee dedi ki...

Saba Tümerde izledim geçen gün, çok enerjik bir kadro, oyunu merak ettim, denk gelir de gideriz inşallah...

sevgiler canım

Kuzununannesi dedi ki...

ım denk gelırse ızleyecegım ama sanmıyorum :(((

OYA dedi ki...

bende merak ettim bu oyunu....

Duygu Senyurek dedi ki...

Merhaba blogunu yeni kesfettim
Uyenim
Ben de beklerim bloguma
Sevgiler
Duygu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...