12 Ocak 2012 Perşembe

Annem hamur yoğurdum diye de duygulansın banane!


Annem doğduğumda,yürümeye başladığımda,ilk kez anne dediğimde,üniversiteyi bitirdiğimde,işe girdiğimde,evlendiğimde duygulandıysa hamur yoğurduğumda da duygulansın banane :)


Eşimin babası bayılıyor haşhaşlı çöreklere...
Bende ona yapıp yollayayım dedim yaaaaa belki eşimin kalbine giden yol babasının midesinden de geçiyodur...:)
Eşim mutlu olsun yeter!
Hamur da yoğururum baklavada yaparım (burda bayağı attım gaza geldim napayım)
Neyse işte bir tutam kekik bilmeyen varsa valla hemen burdan buyursun.
Ya Allahım neler yapıyor neler... hasedimden çatladım ekrandan alıp yiyesim geliyor yaptıklarını.

Kayınpederimin "ayyy bizim gelinde şöle haşhaşlı yapmış böle haşhaşlı yapmış" demesine mahal vermek için sıvadım kolları.

Sevgili  http://birtutamkekik.blogspot.com/ tarifini aynen uyguladım sonuç mükemmel!
Uygulayana kadar tarifi anlamam da gerekiyordu aldığı kadar un demiş mesela "aldığı kadar un mu? o ne demek yaaaeee!"ben tabi hiç hamur yoğurmamış birisi olarak hemen sordum oda sağolsun detaylı detaylı bilgilendirdi beni.Bu sayede hayatımda hamurda yoğurarak dişi kuşluk mertebemden bir yükseliş daha gösterdim.:)
Ellerine sağlık http://birtutamkekik.blogspot.com/ ve yardımların için çok teşekkürler...

3 yorum:

birtutamkekik dedi ki...

kıyamam sanaaa tatlım yaa:))
nasılda güzel ablatmışsın öylee...
yüreğine emeğine sağlık..
senin gibi tatlı dilli bir gelini olsun insanın yeter ki..
elinden zehirde olsa yenir...
bence çok başarılı bir iş çıkartmışsın ilk hamur işine göre..
:)
helal olsun sana...
mantıklı sorularından belliydi böylesine güzel bir lezzet çıkaracağın ortaya:)
afiyet bal olsun.
beğenmene çok sevindim tatlım..
canı gönülden sevgiler:)
öpüldün ki...
:)

elbisem kokum dedi ki...

ayyyyy çok mutlu oldum şimdi ben!valla birisini mutlu etmek için iki çift güzel söz yeter yeter ki içten olsun.ben o içtenliği aldım havalara uçtum.çok teşekkür ederim tatlı yorumuna.valla bloğun benim bir numaralı yemek kitabım artık. bakmakla yetinmeyip tarifleri denemeye başladım bile ooooooo kimse tutamaz beni artık :)
yürekten sevgiler...
bende öptüm ki...:)

birtutamkekik dedi ki...

ben çok şanslıyım inanın..
sizler gibi naif ve içten insanlarla karşılaşıyorum hep..
:))
bi tanesin senn...
kucak dolusu sevgiler..

(mutluluktan havalara uçmuş bir blog sahibesi)

:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...