2 Ocak 2012 Pazartesi

Kuru Kafa Sever Misiniz?








Günaydın,
kuru kafayı hep beğenirim ama ne bir aksesuarım oldu kuru kafadan ne t-shirtümde kuru kafanın baskısı :)
sadece lisede anahtarlığım vardı birde resim dersinde sigaranın zararları konulu resim çizme ödevimizde çizdiğim sigara içen kuru kafa  resmim... (çok iyi bir not almıştım kendisinden)

www.modaset.com adlı siteyi yeni keşfettim ve alışveriş sitesinde kuru kafalı şalı çok beğendim ve yanında diğer beğendiğim şalların görsellerini ekledim.Aynı zamanda Batiğin de satışları, güzel elbiseler var fiyatları da uygun ama ben bu siteden hiç alışveriş yapmadım aranızda yapan var mı?

NOT:Nur Yerlitaş ne alaka demeyin oda aynı şaldan takmıştı onun görselini bulamadım bende bu pembe kuru kafalı şalının görselini ekledim ama bu da çok şeker değil mi?

3 yorum:

glh_n dedi ki...

ilk resim çok güzel hemen inceledim siteyi :) Kurukafalı şeylere bayılıyorum hele de renkler bu kadar güzel ve uyumlu olunca :p

Bu arada bloguma da beklerim :)
www.denemedenalma.blogspot.com

Kuzununannesi dedi ki...

yok sevmem ben nedense... :((( ama sevenlere gule gule kullansınlar derım en kocamanından:)) ıyı yıllar bu aradaaa

elbisem kokum dedi ki...

glh_n hpşgeldin bloğuma evet kesinlikle renklerin etkisi büyük

kokoss kelebeğim teşekkürler sana da iyi yıllar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...