13 Ocak 2012 Cuma

Fark Görebiliyor musunuzzz?


  ımmmmm cevap veriyorummm:

-Tabi ki bu kırmızısı hemde markası koton :)

Siz bir yerlerden hatırladınız mı?Bu ayakkabıyı cık mı?O zaman ben hatırlatayım.
Hani bir ayakkabı vardı zara da çoğu blogger da görüp iç geçirdiğimiz sonra da zara ya gidince" kalmadı ki o nanik" dediklerinde arkamıza baka baka çıktığımız,sonrasında Zaranın kardeşi Stradivarius bi baktık parıltılısını çıkarmış ama o da pek rahat değildi.


hıhh işte o ayakkabının çok da benzerini Koton çıkarmış hatırlayamadınızsa aynadan görünüşünden kesin hatırlarsınız

15 yorum:

zeys dedi ki...

hatırlamammı hıc :) baska rengı de varnmı acabaa :)

pembe mor alg dedi ki...

aa evet aynısı kesin alıorum;)

elbisem kokum dedi ki...

zeyscim başka rengi yoktu sadece kırmızısı vardı siyahı olsa bu kez asla kaçırmazdım

pembe mor alg şimdiden güle güle kullan diyeyim o zaman.

Trendydolap dedi ki...

bak sen Koton'a hiç eksik kalır mı :)

güzelde olmuş..

http://trendydolap.blogspot.com

elbisem kokum dedi ki...

evet ya geri kalmamış :)

modabekçisi dedi ki...

hımm...keşke siyah olsaymış...:( neyse yaparlar daha:)

guzelgul dedi ki...

evet evet canim ben hatirladim ama bunlar sanki zaradakilerine benzemiyor pek yoksa benim gözlerimdemi bri sorun var :DD

Mein Blog/Blogum

Jen Umm dedi ki...

uber cool, love the pic!!
Thanks for sharing,
STYLE DECORUM

PS. Join My $50 ! GIVEAWAY

magendiea dedi ki...

ah kotonun kalıpları o kadar büyük olmasaymış iyi olcaktı:)

chfashiontrend dedi ki...

çok güzellll ..ben de bugün aldım kırmızı bir ayakkabı....çok sevdim bu trendi...sevgiler

Küçük Şeyler dedi ki...

bilirim tabi, bunlar cok hosuma gitti :)
rengine bayildimmmmmm

elbisem kokum dedi ki...

guzel gülcüm aynada ki haline bak kesinlikle benzeteceksin fotoğrafı yukardan çektiğimden orası görünmemiş :)
magendiea evet bana da 1 numara küçük oluyor.
chfashiontrend senge güle güle kullan cnm

küçük şeyler evet kırmızı heryerde kırmızı işte :)

Pinar Cetin dedi ki...

off cok güzelmis ama bunlar niye görmedim ki

elbisem kokum dedi ki...

pınarcım geçen hafta görmüştüm bende yeni sezon da görürsün mutlaka

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

koton varya ınanılmaz bu konuda....nerede ne varsa bulamıyorsan gıt kotona..bazen sınır olsanda mutluda olabılıyrsun bulamayınca o ayrı

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...