30 Kasım 2011 Çarşamba

Çocuk Reyonundan Alışveriş Yapmaca

 Gözlüklü minnoşun kazağı!
 Orta da ki minnoşun yeleği!
 En soldaki minnoşun şapkası,onun yanındakilerin üzerinde ki herşeyi,orta da ki minnoşun eteği!
Ortada ki minnoşun çorabı, elbisesi ve kanatlı minnoşun kazağı!

Çocuk reyonundan alışveriş yapar mısınız?yoo yoooo çocuğunuz için değil kendiniz için!valla ben zaraya ne zaman gitsem çocuk reyonuna da göz atarım bazen LCW de de çıkabiliyor nadide parçalar.Biliyorsunuz büyüklere ne varsa minnoşlara da aynılarını yapıyorlar :) elbise,hırka,çorap,blazer,elbise bana olanlarından tabi 4 değil 14 yaş ve üzeri :)
Kotonada baktım da bana uygun denk getiremedim bi türlü sanırım koton çocukları benim kadar büyük değil ama bunlardan herhangi birini bulursam hemen alacağım 1 adet...(tabi ki kendime!)

3 yorum:

Berrilla dedi ki...

yazını okuyunca bir anda kedimi gördüm çünkü çoğğu zaman zaranın çoçok reyonuna bakarım ben birkaç birşey almışlığımda vardır;)

elbisem kokum dedi ki...

aynen berillacım.

yeliz'in dünyasındaki herşey dedi ki...

kesinliklee yaparım ve alırım:):) hemde ayrı bir keyifle;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...