28 Kasım 2011 Pazartesi

MATTE TERRACOTTA FAR (yooo yooo Allık)






Bir gün bir alışveriş merkezinde gezerken ojeler içinde şunu mu alsam bunu mu alsam falan derken satış danışmanı yanıma yaklaştı vee...
sd: -size rujunuzun renginde bir allık verelim.
ek:-yooo yoo teşekkürler.(acaba suratım çok mu renksiz kafamı karıştırmaya başlamıştır bu arada)
sd:-bir deneyin beğenmezseniz almazsınız.
ek:-deneyeyim bari.(amaaann almicam nasılsa)
sd: -çok güzel oldu ( daha farklı ne diyebilirdi ki satacak kafasına koymuş,besbelli kurban benim!)
ek:-aaa cidden güzel oldu tam şeftali rengiymiş.
sd:-uçmuyor,kaçmıyor vs...bi ton şey anlattı.
ammaaaann alayım denemkten bi şey olmaz beğenmezsem çekmece de yerini alır napalım dedim aldım.

Neyse ben seve seve kullanırım bu allığı bir gün bir arkadaşım allığın çok güzel vs derken numarasını vereyim dedim demesine de bir baktım arkasına, bildiğin farmış bu yahu!ayyyy sinir oldum tabi.seve seve kullanırken far olduğunu öğrenince sinir boğdu beni sevmedim allığı.
Sonra düşündüm taşındım; göz bölgesi yanak bölgesinden daha hassas  o yüzden bence kullanılmasında bir sakınca yok dedim ve o gün bugun severek kullanırım kendisini.
ve sizlere de öneririm uzun süre dayanınklılık ve şeftali rengi arıyorsanız kesinlikle denemelisiniz fazlaca boca etmeniz gerekmiyor, azıcık sürünce bile muhteşem renk ve kalıcılık sağlıyor.
satış danışmanı sonuç olarak beni kandırdı ama neyse...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...