25 Kasım 2011 Cuma

Watsons Magic Lip Balm



Herkese Günaydın :)
Malum kış aylarındayız.Eller,dudaklar çatır çatır çatlar :( Bende buna karşılık watsons'un balmını deneyeyim dedim.Gördüğünüz balm her zaman ki balmlar gibi öle fotoğrafta gördüğünüz gibi renksiz bir şey peki sonrası? Sonrasında bildiğin pembe oluyor yahu!Cidden magic balm yane :)
Dışarı çıkarken sürdüm  tabi renksiz sanıyorum ya sürdükçe sürdüm sonrası; annesinin rujunu kaçırıp dudaklarına pembeyi boca etmiş bi bebe olarak dolaşmak oldu. Bunu yaşamam şuna engel oldu; "al kocacığım dudağına sür rensiz bu renksiz! Krem gibi bir şey çatlayan dudaklarına iyi gelir"deyip bir facia oluşmasına engel oldu.Her işte bir hayır vardır diye buna denir işte :)
Neyse bu balmın hoş bir kokusu var ayrıca güneş den de koruyor daha ne olsun fiyatı da 4TL.gibi bir şey hem ruj olsun hem dudağımı korusun falan diyorsanız tam da size göre.
Hayatınız da çatlaklar hiç olmasın diyorum başka ne diyeyim :)

2 yorum:

SWL dedi ki...

bende bu balmı baya bir kullanmıştım :) bilmeyerek boca ettim, acayip bi renk oluşmuştu :)

MINI'S DESIGN IDEAS dedi ki...

oo bende bunu baya kullandım :)hem ucuz hem başarılı..kendinden renk vermesi süper...herkeste farklı bir ton oluyor sanki :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...