11 Kasım 2011 Cuma

Siz Elbisenizi Nasıl Alırdınız?

1

2

3

4



5

6

1 numaralı elbise Adil Işık (Adil Işık kendini aştı bu sene :) belindeki kuşağı belki daha kalın ve farklı renklerde kullanabilirim.Boyunu da azıcık kısaltmalı.
2 numaralı elbise de Adil ışık çok tatlı ya kumaşı falan da güzel 99TL.gündelik çok sevimli oyuncak bebeklere giydirilen minnoş elbiseler gibi bunu kesinlikle alacağım!
3 numaranın dekoltesi bana göre değil ben bacak ve sırt dekoltesi severim ama yine de beğendim o da kotondan.
4 numara işte beni benden alan elbise kesinlikle almam gerek kotona baka baka gözüm yoruldu kimseciklerde bilmiyor ne zaman mağazalarda olacağını  sevgili koton çabuk yolla bu elbiseyi mağazalara! 34 bedeni de benden başka kimselere olmasın :P
5numara Adil Işık çok sevimli değil mi?Tam bebik elbisesi
6numaranın rengi için bu elbiseyi almak gerek!


3 yorum:

BÜTÜ dedi ki...

çok güzel elbiseler ... :)
http://butunundunyasi.blogspot.com/

yasemen k. dedi ki...

2 numara şahane bayıldım!!

modafobik dedi ki...

Hııı güzel seçimler, favorim 4 numara! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...